1 cover

“Ceahlăul este muntele împărat, este podoaba, poezia ţării, este izvorul tainic al legendelor şi doinelor neamului nostru, este ochiul etern deschis asupra hotarelor moşiei strămoşeşti.”
(Nicolae Gane)

Postarea asta este una specială, dedicată unicei, scumpei mele surori, unei Bruschete, cum ne place nouă să-i spunem… a fost alegerea ei de a-și sărbători ziua de naștere pe Ceahlău, așadar am urcat sâmbătă, ne-am cazat la Dochia și am coborât duminică pe la Fântânele. A fost alegerea perfectă, mai ales pentru noi, ceilalți patru, care nu mai ajunsesem până sus niciodată și pentru prima dată, vreau să vă spun că am fost cei mai norocoși să vedem printre altele… Marea Alpină.

După cum știți, majoritatea dintre voi de pe facebook, weekend-ul trecut am văzut Răsăritul vieții mele și am spus cel mai inedit ”La mulți ani”, privind un răsărit care ne-a tăiat răsuflarea… greu de descris în cuvinte, absolut excepțional, tocmai din vârful Ceahlăului.

Antonia (ați mai văzut-o aici) s-a declarat cea mai fericită, foarte mișcată și super încântată, mai ales când i-am oferit un tort de zăpadă și i-am cântat ”mulți ani trăiască”, imediat după răsărit, pe un platou deschis în drumul nostru spre Vf.Toaca. Pot să vă asigur, momentul a fost unul emoționant pentru toată lumea, pe vârf de munte, sub strălucirea razelor de soare, înconjurați de o pătură de nori albi pufoși, un peisaj magnific, pe care rar ți-e dat să-l vezi.

Am prins vremea perfectă, mai mult de atât nici nu puteam să cerem… și a fost super palpitant încă de la început, când am ales traseul Cascada Duruitoarea-Cabana Dochia, unul nerecomandat pe timp de iarnă, care ne-a oferit surprize și ne-a ținut cu sufletul la gură până sus 🙂

A fost o experiență inedită, pe care o recomand tuturor, dar mai ales celor sătui de viața cotidiană a marilor orașe… faceți-vă puțin timp pentru natură, e absolut minunat, iar ziua de luni vi se va părea și mai frumoasă!

Gata cu vorbăria, vă las cu faptul doveditor. Săptămână ușoară!

13 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 1617 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 402

Comments

comments

26 Comments on My sunrise, my everything!

1. Fotografiile m-au lăsat fără cuvinte. România este o țară superbă, dacă și oamenii care o locuiesc s-ar emancipa un pic am fi departe tare…

• Asa este, nu-ti mai povestesc de episodul petrecut la cabana… sa zicem ca rasaritul si tot ce am vazut, a meritat orice efort 😀

2. Cum sa nu vin sa vad un astfel de rasarit?! Am gasit aici poze cu locuri in care mi-as fi dorit sa ma pierd… 🙂

Extraordinara postarea! The biggest like!

Te pup, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

• Iti multumesc Felicia, a fost o postare speciala pentru o persoana deosebita <3 Sper ca te-am convins sa fugi cat de repede pe Ceahlau, ca sa vezi faimosul rasarit... Marea Alpina <3